Mi a marketing és a célja?
Ha elakarunk indulni a profit növelése irányában, akkor ahhoz köztudott, hogy be kell fektetnünk időt, energiát vagy anyagiakat. Mit szólna, ha azt mondanám, nem kell óriási összegeket arra áldozni, hogy eredményeket kapjon? Nézzük csak sorban! Több online marketing konferencián vettem már részt és mindegyik kicsit másként fogalmazták meg. Amikor tőlem kérdezik, az alábbi választ szoktam adni:
A marketing egy kiegészítés a weboldalunkhoz, mint egy turbó a sportautókba. A marketing képes arra, hogy további lendületet adjon vállalkozásunknak, cégünknek, azáltal, hogy a témára fogényok látogatókat, személyeket felkutatja és előbb érdeklődővé, majd ezt követően vásárlóvá, potenciális ügyfélként fog újra oldalunkra, webáruházunkba eljönni.
Mi kell a sikeres marketinghez?
Az csak az első lépés, ha elkészül weblapunk, melyet már eleve marketing szempontok szerint építünk fel, tapasztalataim belegyúrva. Fontos, hogy az eredményes marketing nem feltétlen azonos a saját ízlésünkkel, mivel olyan pszichológiai és elrendezésbeli szabályokat, tapasztalt viselkedési elveket kell figyelembe vennünk amik kiemelten fontosak és a hatékonyság miatt nem annyira kezelhetőek rugalmasan.
Több kis- és középvállalkozás marketingjében segítek be, de vannak olyan cégek is, melyek több egymástól független márkával és brand-el képviseltetik magukat a nemzetközi piacon.
Ön vajon megengedheti, hogy ne használja ki a szolgáltatásában, termékében rejlő lehetőségeket 100%-osan? Nem érzi azt, hogy ki lehetne többet is hozni egy kis ráadással?
Szeretné növelni weblapja hatékonyságát? Mosollyal szeretné a napjait zárni?


Miért? Hogyan? Nincs nekem erre időm, válasz és eredmény kell!
Több vevőt szeretnék, de hogyan tehetem meg?
A vevő szerzést több irányból tehetjük meg. Legismertebbek a különféle nyeremények, ajándékok és akciós ajánlatok. Azonban mit szólna, ha ezeken az ismert és megunt módszereken felül valami új irányból is megcélozhatná a potenciális vásárlókat, vevőket? Mindig van új a Nap alatt, ahogy mondani szokás.
Tegye hát fel a kérdést magának:
Megengedhetem magamnak, hogy 10 lehetséges vásárlóból 5-öt ne érjek el ajánlatommal és futni hagyjam a konkurenciámhoz?


Kérdések a marketingről
Marketing fogalmak
Összegyűjtöttem azon alapfogalmakat, amelyek a marketing témaköréhez tartoznak vagy kapcsolódnak hozzá. Így már is kicsit könnyedebb lesz a kommunikáció velem, ha egy nyelvet beszélünk, nem kell félnie az idegen, ismeretlen kifejezésektől.
