A Facebook közösségi oldalt senkinek nem kell bemutatnom, az biztos. Rengetegen ismerik és használják, szerte a világon. Ezért is remek felület marketing szempontból, hiszen sok potenciális személyt érhetünk el hirdetéssel vagy akár csupán cégünk, márkánk, termékünk jelenlétével. A hazai vállalkozások többségének van céges Facebook oldala, de talán még csoportja is. Azonban sok startup jelenik meg, de még közülük is vannak, akik nem használják ki a Facebook adta lehetőségeket, melyben most egy kis segítséget adnék, egy szegletéhez. Ez pedig nem más, minthogy már egy ideje többnyelvű bejegyzéseket is lehet írni.
Mi is a többnyelvű Facebook post?
A lényege tömören annyi, hogy nem egy post-ba kell az eltérő nyelvű tartalmakat tenni, mivel így egyes esetekben görgetni és tartalmat betölteni kell, ami ront a konverzión. Helyette alkalmazhatjuk ezt a többnyelvű megoldást, amivel javíthatunk kattintásokon és minden nyelv olvasói kivételesnek érezhetik magukat, hogy az Ő nyelvén kommunikálunk és mindezt egy oldallal.
Melyik nyelv, kinek fog megjelenni?
A Facebook-on ha több nyelvű bejegyzést, post-ot írunk, akkor az adott felhasználónak az fog megjelenni, ami be van alapértelmezett nyelvnek állítva neki az adatlapján. A bejegyzésben lévő alapértelmezett nyelv fog azoknak megjelenni, akiknek a megadotton kívül más nyelv van beállítva.
Hogyan hozz létre többnyelvű bejegyzést a Facebook-on?
Először is engedélyezni kell a többnyelvű post-olást
- Menjünk a Facebook oldalunkra (nem profilunkra, hanem oldalunkra!)
- Beállításokra kattintsunk
- Keressük ki a listában: Bejegyzések írása több nyelven
- Pipáljuk ki, hogy igen, engedélyezzük.
Képeken:
Hogyan adjunk meg többnyelvűnek egy bejegyzést?
- Menj a Facebook oldaladra
- Kattints a bejegyzés írására
- A bejegyzés író doboz jobb alsó sarkában található a nyelv hozzáadása
- Adjuk hozzá a nyelvet (akár többet is)
Fotók: