Emberközpontú hozzáállás

A legtöbb partnerem, ügyfelem úgy érkezik hozzám, hogy csalódtak az előző weblap készítőjükben, cégükben akit megbíztak feladataikkal. Ez sajnos gyakori, nagyon sok az olyan honlap készítő, aki megcsinálja a munkát (úgy – ahogy) és aztán magára hagyja az ügyfelét, pedig ötletek, feladatok folyamatosan jönnének, de a készítő úgy gondolja, hogy új oldalt jobban megéri készíteni, mint a meglévőkkel foglalkozni. Ezt a gondolkodásmódot tévesnek tartom és ezt szeretném megváltoztatni és megcáfolni. Mivelhogy eddigi tapasztalataim szerint:

 

“Egy emberközpontú, személyesebb kapcsolat kedvezőbb mindkét fél számára.”

 

Emberközpontú hozzáállás - rottenbacher-tamas-med-150x150 Célom, hogy az emberközpontú gondolkodásmódot megismertessem ügyfeleimmel és újra bizalmat adhassak bennük a weboldal készítőkben.

Én nem egy multi vállalat vagyok, könnyen tudok alkalmazkodni a partneremhez, ügyfélhez és így számára is kényelmesebbé, kellemesebb élménnyé válhat és nem a hátán lévő púpként tekinthet a honlapjának elkészítésére.Ez tisztán hozzáállás kérdése! Ugye Ön is lazább hangulatban szeretni elvégezni a feladatait?

 

Lehet weboldalt készíte(tt)ni az alábbi módon, hogy

  • Nem csak a gond, bosszúság van vele
  • Újat tanulhatunk közben
  • Tanácsokat, tippeket kaphatunk amik segítenek
  • Rugalmasan alkalmazkodhatunk egymáshoz

Emberközpontú hozzáállás - tanacs-otlet-rotisoft-300x300

Ehhez pedig nem kell más, mint oly módon hozzáállni a honlap készítéshez, hogy az mindkét fél számára kényelmesebb, gördülékenyebb legyen. Igen, így is lehet és erre törekszem minden munkámnál.