Bizalmat, szakértelmet sugárzó profi webdesign, megjelenés

A látogatók 99%-ának az első 3 másodpercben kialakul a véleménye a weboldalról, mely a későbbiekben nehezen változtatható. Ezen 3 másodperc alatt kell több információt és érzelmet átadni a látogatónak. Ez megoldható, jól megtervezett arculattal, megjelenéssel.

rotisoft figura elorelatas tavcso narancs
szemelyreszabott celzott celkereszt rotisoft

Jól célzott

A célközönségnek van tervezve, az ő igényeik szerint felépített, kialakított.

villam grafikon novekvo rotisoft

Hatékony

Honlapunk megjelenésének könnyen átláthatónak és hatékonynak kell lennie.

erzelem hatas arc rotisoft

Érzelmekre hat

Az arculati elemek mindig hassanak pozitívan a látogatók érzelmeire.

Rottenbacher Tamas profilkep

Rottenbacher Tamás
Senior WordPress fejlesztő,
üzemeltető, UX tanácsadó

Miért engem bízzon meg?

Több mint 18 éve foglalkozok honlapkészítéssel és több éve dolgozok folyamatosan marketing cégekkel, azok grafikus csapataival. Komoly kapcsolati tőkét építettem ki, melybe a legkiemelkedőbb, tapasztalt profi UX/UI designerekkel, grafikusokkal állok kapcsolatban. Így a kívánt megjelenés, design minőségét garantálhatom!

Rottenbacher Tamás
rotisoft figura lefele narancs

A rossz design átka, hatása

Mit veszít, ha rossz a design? Vásárlókat – ügyfeleket, pénzt és lehetőségeket veszít. Az internet felhasználók jelentős része a Google keresőben keresik a problémájuk megoldását. Ez lehet egy szolgáltatás vagy akár termék. Ha nem foglalkozunk a keresőoptimalizálással, akkor a konkurensünk fog. Így pedig nála lesz az előny …

Milyen a rossz design?

  • Jellegtelen, túl sablonos: A legtöbb kiemelten olcsón dolgozó honlapos szinte mind meglévő sablonokból dolgoznak. A baj itt leginkább az, hogy alig módosítják a megjelenést.
  • Lassú, rosszul felépített: Aki nem jártas ebben, az sok elemet rosszul használhat fel és ezáltal fölöslegesen lassíthatja a honlapját, ami rontatni fog annak hatékonyságán.
  • Túl díszes: Folyamatosan találkozom olyan weblapokkal, amik már bántóan túl díszítettek és ezáltal elvonják a figyelmet a tartalomtól. A látogató nem a díszek miatt jön.
  • Rosszul célzott: Ha design rosszul célzott, akkor nem lesz eredményes. Minden perszónának, célcsoportnak megvannak a kedvelt, bevált design elmei, preferenciái, melyet ismerni kell.

Mikor jó egy design?

Törekedjünk mindig ezekre ..

  • Jellegzetes: A legjobb, ha már messziről nézve a monitort is felismerik weboldalunk. Nagyon sok esetbe nem a honlap vagy cég nevére emlékszünk, hanem a fotografikus memóriánk segítségével keresünk, illetve ismerünk fel webhelyeket.
  • Gyors, egyszerű: A gyorsaság kulcsfontosságú, így ügyelni kell, hogy ne csak a grafikai terven nézzen ki jól, hanem minél több elem átültethető legyen kis méretű, jól optimalizálhatóan felépíthető kódra. Az egyszerűség pedig azt jelenti, hogy a látogató könnyen elérhesse célját, könnyen megtalálhassa amit keres.
  • Vezeti a látogatót: Könnyű, közérthető navigáció az alapja. A megjelenésnek mind a színekkel, méretekkel, képekkel fognia kell a látogató kezét és segíteni, hogy a cél (konverzió, kapcsolatfelvétel, stb.) felé haladjon és könnyen elérjen oda, miközben a szükséges inputokat, megerősítéseket megkapja.
rotisoft figura novekedes narancs

Arculati elemek tervezése

eszkozeim-grafika

Logo készítése, tervezése

A cégünk, brand-ünk legfontosabb grafikai eleme. Színeket alaposan átgondolva kell megválasztanunk és lehetőleg minél jellegzetesebb, de mégis egyszerű (könnyű memorizálhatóság végett) formavilágú legyen. A logó az, amely szinte minden dokumentumon érdemes feltüntetni és azt figyelembe venni, hogy a cégünkkel fogják párosítani, tehát értéke van és ezért érdemes alaposan megtervezni, hosszútávra tervezni vele.

eszkozeim-grafika
rolam-hozzaallasom

E-mail, dokumentum sablonok

Árajánlatot és szerződést fejléccel és lábléccel ellátott dokumentumon érdemes kiadni. Növelheti a bizalmat és megbízhatóságot sugároz a cégünk felé, ezzel növelheti a megrendeléseket. Gondoljunk csak bele, mennyivel meggyőzöbb egy cégre jellemző kinézetű dokumentumon árajánlatot kiküldeni, mint sem csak egy email-ben, dokumentumban.

honlap-keszites

Honlap megjelenés, webdesign

A honlap megjelenésének fontosságát nem kell ecsetelnem, azonban sokan elkövetik azt a hibát, hogy saját szájízüknek, tetszésüknek alárendelik a használhatóságot, hatékonyságot, továbbá a funkciókat. Emiatt noha saját magának tetszik a weboldal, de a látogatóknak nem és az eredmény: a konverziós arány gyenge lesz, tehát a hatékonysága is alulmarad. Majd a tulajdonos nem érti a probléma okát …

honlap-keszites
rotisoft figura otlet narancs

Mire kell figyelni?

  • Célközönségnek szóljon: Több tényezőt is figyelembe kell venni a megjelenés megtervezésénél. Például az egyik ilyen, hogy milyen korosztálynak fog készülni, hiszen ez a felépítést alapvetően meghatározza. Persze sok tényezőt is figyelembe vehetünk, a lehető legjobb eredményért.
  • Érdekes, figyelem felkeltő: Ez mind a tartalmak, mind a megjelenés terén fontos. Ne ragaszkodjunk szabályokhoz. Amennyiben a perszónához illik, használjunk legalább 3-4 színt, de maximum 7-8-at. Ugyan így az egyes tartalmak elrendezését és képi világát is minél kevésbé sablonosra tervezzük meg.
  • Tartalom orientált: A megjelenésnek nem szabad elterelnie a figyelmet a tartalomról, sőt arra is ügyelnünk kell, hogy a színek és a sablon elemei ne akadályozzák, ne takarják ki a legfontosabb részt: a tartalmat. A tartalom rész fontosabb a designnál.

A hatékony design készítés lépései

Informálódás, kutatás

Össze kell gyűjteni az igényeket és mindent amit tudni lehet a célcsoportról.

Terv és wireframe készítés

Elkészül az elsődleges terv és egy wireframe, alap kerül kerül bemutatásra.

Képek, színek, tartalom

Bekerülnek a képek, színek és tartalmak a grafikai tervbe.

Egyeztetés, pontosítás

Közösen átnézzük a design tervet és az észrevételeit átbeszéljük.

Véglegesítés, átadás

Véglegesedik a grafika és átadásra kerül minden eleme, a kért formátumban.

Mit tartalmaz egy teljes webdesign készítés?

Egy teljes webes megjelenés, webdesign elkészítése során elkészül a tartalmak tervezett elrendezése, hangsúlyozása és különleges bemutatása. Pontosabban a honlap minden egyes oldal típusának (kezdőlap, kategória oldal, kapcsolat oldal, termékoldal stb.) külön tervek készülnek, melyek az egységesség, profizmus és bizalom érzetét fogják adni a látogatóknak.

A design elkészülte után több formátumban, további szerkesztésre alkalmas formában adom át a grafikát. Így a későbbiekben ezek módosíthatóak maradnak!

Mi nem tartozik bele?

A honlapon található tartalmak megírása, elkészítése nem része az arculatnak.

A design egy grafikai terv. Az arculat megrendelése esetén elkészülnek a grafikák, azonban az ezekből történő honlapkészítést, sablon készítést nem tartalmazza az arculat díja.

A webdesignhoz szorosan hozzátartozik (azonban csak hozzá és jelen esetben nem tartozik bele) az arculat. Ide értendő a logo, névjegyek, dokumentumok és a többi, nem honlapon megjelenő elem.

Mit nyerhet vele?

Modern, prémium megjelenést, magasabb bizalmat és jobb hatékonyságot.

Egy cég megítélése nagyban függ annak megjelenésétől. Amennyiben egy cégnek egységes, megtervezett megjelenése van, jóval magasabb bizalommal állnak hozzá a látogatók. Ez pedig jelentősen növeli a konverziós cél elérését és ezáltal a bevételt, a profitot és magasabb körben mozgó partnerekkel tudunk együttdolgozni.

rotisoft figura novekedes narancs

Design készítés ára

Céges honlap design

€1500 -tól

649.900 Ft-tól

6+1 Oldal típus:
Kezdőlap
Szolgáltatások gyűjtőoldal
Szolgáltatás oldalak
Rólunk, szakmai
Referencia oldal
Kapcsolat oldal
Landing oldal
5 óra módosítás
+1 óra konzultáció

Webáruház design

€2250 -tól

929.900 Ft-tól

Honlap webdesign elemei, továbbá:
10+1 Webáruház oldalak:
Fő kategória lista oldal
Kategória oldal terméklistázás
Termékoldal
Információk gyűjtőoldal (Gyik pl.)
Szállítási információk oldal
Fizetési módok oldal
Fiók oldal
– Kosár/Cart oldal
– Fizetés/Chekcout oldal
– Rendelés köszönő oldal
Vásárlói e-mail-ek
10 óra módosítás
+1 óra konzultáció

rotisoft figura otlet narancs

INGYENESEN jár a webdesign-hoz

– Célközönség kutatás, perszóna meghatározás

– Névjegykártya design

– 5 órányi módosítási igény

Árajánlat kérés

1Adatok megadása
2Beküldés

Honlapunk cookie fájlokat használ, hogy jobb böngészési élményt biztosíthasson és forgalom mérést végezzen.