Már gyárból jön ki az új termékünk. Nemzetközi és hazai piacra egyaránt szánjuk. Ezért szükségünk lenne egy többnyelvű weboldalra, mely a lehető legjobban van kereső optimalizálva. Eredeti ötletünktől picit eltértünk, de mint kiderült, a jobb SEO eredmények okán. Köszönjük a segítséget és a sok hasznos tanácsot!
D. Ákos
Cél
Adott volt egy új termék, mely forradalminak bizonyult a piacon. Mivel nem csak hazai, hanem nemzetközi weboldal volt szükséges, így kicsivel komplexebb volt a feladat. A lehető legjobb SEO szempontot figyelembe véve, nem egy oldal lett nyelvválasztóval elkészítve. Minden nyelv külön domain és rendszer alá került. Így garantált, hogy nem lesz keveredés és a keresők elsősorban az egynyelvű oldalakat részesítik előnyben.
- Shisharoma.hu – Magyar
- Shisharoma.ro – Román
- Ru.Shisharoma.com – Orosz
- Shisharoma.com – Angol
- Shisharoma.eu – Német
- Pl.Shisharoma.com – Lengyel
Weboldal kinézete:
A honlap kezdőlapját bemutató képernyőképeket megtekintheti itt: Asztali gép | Tablet | Mobiltelefon
Grafika
A megrendelő grafikusa által elkészített, termék csomagolásához illeszkedő nyers .psd fájlból készült el a pontosan megegyező megjelenés. A mobil és tablet megjelenés rám lett bízva.
Rendszer
WordPress alapot használtam, melyet kiegészítőkkel tettem még funkció gazdagabbá. A megrendelő 5 perc ismertető után már tudta használni és azóta több mint száz bejegyzést írt, magától bővíti a tartalmakat.
Keresőoptimalizálás
- ~150db-os linképítés
- Szövegírás, tartalom szolgáltatás
- SEF beállítások
- Szép, kulcsszavas url struktúra
- Belső linkháló felépítés
- Webhelytérkép automatizálás, beküldés
- Robots.txt fájl kezelése
- Minél hatékonyabb kód/szöveg arány alkalmazása
- Minden nyelvnek külön domain-es oldal
Megjegyzés: A megrendelő kérésére az oldalakat folyamatosan frissítem, mindig a legújabb verzióra frissítem. Így növelhető a biztonság és stabilitás.