Miért is olyan fontos a logo? Mit is adhat számunkra?
Nem csupán egy marketing eszköz. Egy jó logo maga a brand, egy jelkép a termék minőségének bizonyítására. A világ legdrágább jelképe, logo-ja a Coca Cola felirata. Ezt szinte a világ táján mindenki felismeri egyből és már azelőtt tudja, hogy erről a kóla márkáról van szó, mielőtt még végigolvasná a feliratot.
Próbáljon visszaemlékezni különféle termékekre, dolgokra. A komolyabb gondolkodást igénylő emlékek mind – mind fotografikus memóriák. Képeket könnyebben tudunk memorizálni. A logo olyan segítség lehet (ha jól megtervezett, megcsinált) mely segítségével könnyebben megtalálhatják termékünk, illetve egy bizalmat kialakíthatunk a logo és a vásárló között, aki így könnyebben választja majd a termékünk.
A logo igazából egy védelem. Minden fontos helyen megjelenik. Ott a honlap, a névjegy, a reklámanyagok, marketing videók vagy maga a termék csomagolása. Minél több helyen találkoznak a vásárlók a brand logójával, annál jobban megjegyzik.
Ne feledjük, hogy a logo első pillantása is már érzelmet és kis fokú hatást vált ki az emberekből. Fontos a színek használata, az ívek merészsége, a stílusa. Sokan nem akarnak egy megbízható szakembert megbízni, mert drágállja. Azonban lehet-e drága, ha az első pillanatban már jobb eséllyel indulunk a potenciális ügyfél vásárlóvá válásához.