Logo készítés, Logo tervezés

Miért is olyan fontos a logo? Mit is adhat számunkra?

Nem csupán egy marketing eszköz. Egy jó logo maga a brand, egy jelkép a termék minőségének bizonyítására. A világ legdrágább jelképe, logo-ja a Coca Cola felirata. Ezt szinte a világ táján mindenki felismeri egyből és már azelőtt tudja, hogy erről a kóla márkáról van szó, mielőtt még végigolvasná a feliratot.

Logo készítés, Logo tervezés - rottenbacher-tamas-profilkep_negyzetes_med-150x150 Próbáljon visszaemlékezni különféle termékekre, dolgokra. A komolyabb gondolkodást igénylő emlékek mind – mind fotografikus memóriák. Képeket könnyebben tudunk memorizálni. A logo olyan segítség lehet (ha jól megtervezett, megcsinált) mely segítségével könnyebben megtalálhatják termékünk, illetve egy bizalmat kialakíthatunk a logo és a vásárló között, aki így könnyebben választja majd a termékünk.

A logo igazából egy védelem. Minden fontos helyen megjelenik. Ott a honlap, a névjegy, a reklámanyagok, marketing videók vagy maga a termék csomagolása. Minél több helyen találkoznak a vásárlók a brand logójával, annál jobban megjegyzik.

Ne feledjük, hogy a logo első pillantása is már érzelmet és kis fokú hatást vált ki az emberekből. Fontos a színek használata, az ívek merészsége, a stílusa. Sokan nem akarnak egy megbízható szakembert megbízni, mert drágállja. Azonban lehet-e  drága, ha az első pillanatban már jobb eséllyel indulunk a potenciális ügyfél vásárlóvá válásához.

 

Mivel tudok segíteni?

Már 2007 óta foglalkozok weboldalakkal és a színek, formák hatásaival a látogatókon, némi pszichológiai információkkal kiegészítve. Szeretem a modern stílusokat, előszeretettel alkotok valami újat. A legnagyobb melegedés számomra, ha az általam készített logó ott díszeleg egy – egy terméken vagy csomagolásán. Keressen meg és érdeklődjön minőségi logó készítésről!

Törekedjen azonban arra, hogy ne valami letöltött ingyenes sablont, mintát használjon cége, terméke, szolgáltatása logójának. Ha egy személy találkozik ugyan azon ingyenes emblémával, rá fog jönni, hogy „a fogához veri a garast” és az első gondolata az lesz, hogy a vajon termék, szolgáltatás kapcsán is ennyire szeretne spórolni. Nagyon nem vet jó fényt egy cégre, vállalkozásra. Esetleg Ön megengedheti ezt a hibát?