Közösségi média oldal kezelés, vezetés

Közösségi jelenlét fontossága

A közösségi oldalakon való jelenlét egy vállalkozás számára már évek óta kötelező. Lassan ott tartunk, hogy nem csak a fiatal korosztály, hanem a középkorúak is szerves részét képezik a közösségi oldalak felhasználó táborának. Így nem csak fiatalokat célozhatunk meg közösségi oldalakon való céges jelenlétünkkel. Legyen szó akár termékről, akár szolgáltatásról, fontos, hogy megtalálhassák ezen oldalakon és fel tudják venni velünk a kapcsolatot. Azonban az sem mindegy, miként néz ki a vállalkozásunk közösségi oldalakon és mennyire mutatunk aktivitást.

Közösségi média oldal kezelés, vezetés - kozossegi-media-kezeles-rotisoft

Közösségi média oldal kezelés, vezetés - rottenbacher-tamas-profilkep_negyzetes_med-150x150 Miért is fontosak ezek?

Előnnyel indulunk, ha már első pillantásra meg tudják állapítani egy közösségi oldal lapjáról, hogy a mi cégünk szolgáltatását, termékét mutatja be, kínálja. Amikor kifejezetten brandet, márkát építünk (ami nagyon fontos) akkor az egységes megjelenésre ügyelnünk kell.

Azt is vegyük figyelembe, hogy amikor keresünk egy szolgáltatást, szeretjük látni, hogy aktuálisak, naprakészek. Weblapos témában egy példával élve:

“Egy vállalkozás aki nem követi a trendeket, nem törődik a rendszerek karbantartásával és nem ad jelzést az aktuális tevékenységéről, feléje már is kevesebb bizalommal állunk. Azon idő amit inaktívnak mutatunk, nem fest pozitív képet rólunk túlságosan.” Ez a mi vállalkozásunkra találókra is igaz!

 

Hogy segíthetek megerősíteni közösségi jelenlétét?

A legtöbb partnerünk esetében erősen korlátozó tényező, hogy nincs kapacitásuk, idejük a közösségi oldalakkal való foglalkozásnak. Pedig hetente pár minimális tartalmat azért jó ha kiteszünk, mivel akik követik az oldalunk, profilunk, azok rendszeresen látnak minket és így egyre inkább egy szolgáltatással kapcsolatban a mi vállalkozásunk fog eszükbe jutni. Éppen ezért, az alábbi lehetőségekkel tudom ügyfeleim segíteni:

 

Közösségi oldalak kezelése:

  • Rendszeres friss tartalmak: Legyen szó akár hírekről, rövidebb leírásokról vagy aktivitásra buzdító post-okról, fenntartom a követők érdeklődését az oldalunk iránt.
  • Változatos, de témába vágó: Olyan anyagok írása, megosztása, amik a szolgáltatásunk vagy termékünk témájában van és finoman van benne megfogalmazva annak előnyei, de nem tolakodóan.
  • Gyors válasz küldése: Kérésére a közösségi oldalakra érkező üzenetekre felhívom a figyelmét, hogy ne kelljen Önnek folyamatosan figyelnie ezekre. Nincs is rosszabb ha egy cég nem válaszol egy megkeresésére.
  • Többféle közösségi oldal kezelése: Az alábbi oldalakkal foglalkozom elsősorban: Facebook, Twitter, YouTubeLinkedIn, Instagramm, Google Plus

Közösségi média oldal kezelés, vezetés - rotisoft-komplex-ugyintezes-projekt-vezetes-300x300
Spóroljon időt és legyen a vásárlói, követői szeme előtt!