Elemzés, kiértékelés és tanácsadás

Tanácsadás honlapkészítéshez, marketinghez, webergonómiához

Eddig minden partnerem és ügyfelem számára tudtam hasznos tanácsot adni, mely segítette a honlapjának hatékonyságát növelni és így cége profitját növelte. Igen sok esetben sajnos alap dolgok, tények kerülik el egy cég tulajdonos figyelmét, mely hosszabb távon mérhető kiesést fog okozni, ezáltal hátrányba kerülhet. Természetesen tanácsaim nem csak meglévő ügyfelek kérhetik, bárki fordulhat hozzám kérdéssel, kéréssel fordulhat hozzám.


Elemzés, Gyenge pontok keresése

Elemzés, kiértékelés és tanácsadás - tanacsadas-150x150 Egy meglévő weblapot, webáruházat több szempont szerint is lehet elemezni. Kérje ingyenes gyors elemzésem, hogy értesüljön weboldala aktuális állapotáról: seo, keresőoptimalizációs, marketing, webergonómia és UI/UX szemszögéből.

Az ingyenes és gyors elemzésemmel nincs veszteni valója, viszont nyerhet rajta. Nulla forintos költséggel már megismerheti a kritikus hibákat honlapján!

 

Elemzés, kiértékelés és tanácsadás - rottenbacher-tamas-med-150x150

Miért érdemes elemzést kérni?

Az elemzés során fényt deríthetek olyan hibákra, melyek akár minden egyes nap profitot vesznek ki a zsebéből! Egy ilyen hiba lehet kis mértékű is, de komoly probléma esetén gyorsan reagálva jelzem a gondot és a lehetséges megoldásokról is tájékoztatást adok. Önnek nincs más dolga, mint felkeresni engem elérhetőségeimen és szembesülni azon pontokkal, amikre esetleg nem gondolt, mivel egyes apróságok hiába bökik ki a szemünk, nem vesszük észre.

 

Részletesen szeretné ismerni honlapja gyenge pontjait?

Kérjen komplett elemzést, mely során a legfontosabb szempontoktól kezdve, az elhanyagolható (de sok kicsi sokra megy alapon azért) számottevő problémát okozó részletekig. Egy speciális, saját lista alapján tudom feltárni mi is lehet gond meglévő honlapjával, mitől nem hatékony és hogyan lehet az.

 

Forgalmi adatok kiértékelése

Elemzés, kiértékelés és tanácsadás - seo-keresooptimalizalas-150x150 Igény esetén segíthetek statisztikai adatok kiértékelésében és eredmények függvényében a weboldala jövőbeli irányultságának meghatározásában, jövőbeli tervek elkészítésében. Fontos, hogy ismerjük látogatóink internetezési és weboldalunkon történő böngészési szokásaikról minél részletesebb információkra.

Csak ezek ismeretében készíthetünk minél biztosabb tervet, hogy mely irányban kell fejleszteni, bővíteni weboldalunk. Az irány meghatározása pedig kiemelten fontos, ezért is mérhető tényeket és számokra kell alapozni a döntést.